Akıllı cep telefonları, web siteleri ve tabletlerin kullanımı derken, teknolojinin, mobil cihazların ve elbette dijital iletişim kanallarının hayatımızın değişmez bir odak noktası halini aldığı, reddedilemez bir gerçek halini almıştır. Elbette bu durumda firması için en doğru reklamcılık kanalını seçmek isteyenlerin zorunlu olarak aklına tek bir soru gelmektedir: geleneksel ve modern pazarlama farkı nedir?
Sorunuzu biraz daha açmak gerekirse burada dijital ve klasik reklamcılığı kıyasladığımızı söyleyebiliriz. Bir yanda modern tasarlanmış tek tuşla ulaşılabilen mobil aplikasyonlar, öte yanda herkesin gözü önünde bulunabilen afişler… Sizlere doğru kararı verebilmeniz adına bu yazımızda klasik ve dijital reklamcılık araçlarının avantaj ve dezavantajlarını objektif bir şekilde açıklıyor olacağız.Gerçekçi Bir Dünya Tasarımı ve Düşük Maliyet İçin Klasik Reklamlar
Dijital dünyaya en büyük alternatif olarak gerçekliğin ön planda olduğu, geleneksellikten yola çıkan reklamların firmaları getirdiği nokta tartışılamaz. Dijital sektörün büyüklüğü gün geçtikçe daha da içinden çıkılmaz bir boyuta ulaşıyor olabilir, ancak hala dijital dünyadansa gerçekliğin ön planda olduğu yazılı ve görsel tanıtım araçlarını yani el ilanı, afiş ve broşürleri daha çok dikkate alan kitlenin varlığı da yadsınamaz. Geleneksel reklamcılığın, derin ve kapsamlı bir analiz gerektiren, uzman bir ekip tarafından yürütülmesi zorunlu olan ve takibinin, kontrollerinin düzenli olarak yapılması şart olan dijital reklamlardan çok daha düşük maliyetli olduğunu da tahmin etmek güç değildir.Hedefe Yönelik Analiz Odaklı ve Çarpıcı Reklamlar İçin Dijital Reklamcılık
İnternet reklamcılığı makale üretimden fotoğraf çekimlerine kadar her anlamda daha detaylı bir daha içselleştirilmiş deneyimler sunan, pek çok açıdan avantajı göz ardı edilemez bir alandır. Sosyal medya pazarlamasının geleneksel pazarlamadan farkı, belki de kullanıcılara en çok deneyim çeşitliği sunan yöntem olmasıdır. Farklı açılardan ele alınabilen ve interaktif olarak tüketicilere daha farklı inceleme alanları açan bu tanıtım araçları, elbette iki boyutlu afiş ve broşür kavramından modernlik açısından çok daha ön planda olmaktadır. Sonuç olarak her iki reklamcılık alanın da kendi içinde sağladığı avantajlar göz önünde bulundurulmalı ve uzman bir ekip tarafından firmanızın üretim alanına bağlı olarak hangi reklam alanının sizin için daha ideal olduğuna verilerle birlikte karar verilmelidir.İlgili Gönderiler
Kategori:Digital Reklam
Pazarlamada Çağın Önünde Olmanız İçin Dijital Medya Çalışmaları
20 Ekim 2021
Kategori:Digital Reklam
Pazarlamada Çağın Önünde Olmanız İçin Dijital Medya Çalışmaları
20 Ekim 2021
Bir marka veya firma sahibiyseniz bildiğiniz gibi bilinirliğinizin...
Kategori:Digital Reklam
Firmanız İçin En Doğru Tercihi Yapma Zamanı: Klasik Reklamlar mı Dijital Reklamlar mı?
20 Ekim 2021
Akıllı cep telefonları, web siteleri ve tabletlerin kullanımı derken,...